Известие

Collapse
No announcement yet.

Цена на 166 в нета

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
    А защо Ако си правиш добре сметката не е тъи.
    Всичко е нормално, модела мина 10г от влизането в производство, криза е, доста дебела потдръжка, на пазара има страшно много марки и модели не е като преди, никоя кола не си пази цената защото освен всичко и са боклуци. Мога много да ви разправям как се определят цените и тук и в Италия, но има ли смисъл. А относно засягането стабилността на колата в първият пост, направо паднах, е тука брато много си се объркал, 166 е една от най стабилните не тунинговани коли, не знам в какво състояние ти е колата с какви гуми и как караш ама да знаеш че някъде има грешка - потърси я докато е време.
    Повярвай ми колата е напълно техническа изправна и не знам дали нещо старо освен купето и двигателя дали има по нея вече. Ти пробвал ли си маневреноста и стабилноста на тази кола в по екстремна ситуация? Я малко ако ти стиска на дупето засили я в някой подобен завой на който ти показах да видим как ще завие. Единственото добро във возията й е че вози меко и луксозно...Това е. Опре ли до маневреност е пълна скръб.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
      Така. Това значи А6, БМВ 5 и Е-класа - това е класът. А сега нека поговорим за класове: много по-голяма е разликата от клас до клас, отколкото от марка до марка. Говорим за цена, поддръжка, разход на гориво, застраховки, данъци, размер на гумите дори! По мое скромно мнение, просто не си уцелил своя клас кола, а за това не ти е виновна марката. Ако беше взел БМВ, сега щеше да пишеш същите неща в БМВ форума. Както каза колегата - 10-годишни корса и омега са на една цена, защо? Защото по голямата кола винаги разходите са големи, независимо за колко си я купил, ако ще и подърък да е. 17-ките са 250 лв, а 13-ките са 80 лв - един комплект гуми - и си 760 лв назад. Като вземеш и зимни - 1500 лв назад и нема Алфа, нема Халди, нема Хлопел - 17-ките са си 17-ки. Що не се поинтересуваш на една 145-6 какви са й разходите?
      Добре виждам, че ми изкарваш добри доводи и т.н. Но покажи ми някой който си е купил Е-Класа или БМВ 5 и да е надвишила цената си 2 пъти от купуването си за една година, а също така за тази 1 година е станала 2-3 по евтина??? Аз лично такъв индивид не познавам. Окей ще се съглася , че 166 е от класа на Е-Клас, но не знам колегата какви Е-класи и е изнамерил, но виждам че цените им варират от 8 до 10 хилки. Не ме разбирайте погрешно, че мразя марката или нещо такова, щом все още я карам значи има нещо, но просто съм недоволен от крехкоста на този автомобил и начина по който поевтинява така драстично. Ако я мразех примерно ( както някои хора тука виждам са решили ) вече наистина щеше да е в Дунава и да си прибера парите от каското и нямаше да е толкова голяма загубата.
      Last edited by RoMAN; d.m.y г., 19:05.

      Comment


      • #63
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...995#post503995
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
          Да сравня ГТВ с Купето? Веднага! Имам приятели с купета, които не са чули какво е това сервиз. А тука има едно в квартала ГТВ дето много си обича сервиза и кисне там ежедневно. Също така имам един познат който продаваше едно черно ГТВ понеже много обичало да гасне по завоите. Остави ги тея ГТВ-а. Хюндай Купе карал ли си? Влез в един сервиз и питай някой монтьор за проблеми по Купе и питай за проблеми по ГТВ, да видим какво ще ти каже. ( Не влизай в сервиз, който принадлежи на алфисти защото "алфисите" малко сляпо гледат на нещата )
          Май четеш между редовете . Ставаше въпрос за управлението на ГТВ и Купе , не кое колко е здраво . Да си беше взел Хюндай тогава щом не се чупи . А колите от клас лимузина не мисля , че са направени за екстремни ситуации , а за возене . То скоро в мерцедес форума сигурно ще има тема : "Нещо не ми се получава дрифта с Е класата , да си направя ли шпер с електрожена"
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
          Ex: BMW E61 530 Xi

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
            Повярвай ми колата е напълно техническа изправна и не знам дали нещо старо освен купето и двигателя дали има по нея вече. Ти пробвал ли си маневреноста и стабилноста на тази кола в по екстремна ситуация? Я малко ако ти стиска на дупето засили я в някой подобен завой на който ти показах да видим как ще завие. Единственото добро във возията й е че вози меко и луксозно...Това е. Опре ли до маневреност е пълна скръб.
            Колега според мен проблемът е в твоя телевизор. Един ДЪЖДОВЕН ден ми се случи да изпреваря автобус на Т образно кръстовище,(гледайки това "Т", аз идвам от дясната страна и правя завой на ляво), без видимост и на половината от автобуса пред мен имаше кола, в последния момент се разминах между колата и автобуса, летящ като 2.0 ТС към бордюра вече. Направих рязък ляв завой наляво, зави и поднесох към едно такси, пълен десен и си влязох в пътя. После излязох от колата треперещ, невредим. Поуката е - не изпреварвайте без видимост
            Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
            Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
              Май четеш между редовете . Ставаше въпрос за управлението на ГТВ и Купе , не кое колко е здраво . Да си беше взел Хюндай тогава щом не се чупи . А колите от клас лимузина не мисля , че са направени за екстремни ситуации , а за возене . То скоро в мерцедес форума сигурно ще има тема : "Нещо не ми се получава дрифта с Е класата , да си направя ли шпер с електрожена"
              Значи досега отговарях културно ама тука почнаха някакви остри изказвания да се появяват. Първо не ми дръж сметка или не ми давай акъл какво е трябвало да си купя. Тия работи ги запази за приятелите си, не говориш с някои близък човек и се придържай към правилата за разговор с непознат и културата ( ако имаш такава ). Каквото е купено е купено вече и не съм бил много навътре с работите когато е било купено. Екстремни ситуации се получват, желаеш ли го или не. Живеем в България с много лоши и криви пътища и тези ситуации са доста чести.


              п.п. Съдейки по прякора ти предполагам караш 156-а? Ако е наистина така, моля ти се не пиши е раздела на 166 без да си имаш понятие за какво се говори тук, а върви да си играеш в пясъчника на 156-ите.
              Last edited by RoMAN; d.m.y г., 04:47.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
                Колега според мен проблемът е в твоя телевизор. Един ДЪЖДОВЕН ден ми се случи да изпреваря автобус на Т образно кръстовище,(гледайки това "Т", аз идвам от дясната страна и правя завой на ляво), без видимост и на половината от автобуса пред мен имаше кола, в последния момент се разминах между колата и автобуса, летящ като 2.0 ТС към бордюра вече. Направих рязък ляв завой наляво, зави и поднесох към едно такси, пълен десен и си влязох в пътя. После излязох от колата треперещ, невредим. Поуката е - не изпреварвайте без видимост
                Колега монитора си стои прибран. Flipout е и много рядко го държа изкаран. Просто колата е тежка, тромава и няма добра маневреност в завоите.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                  Ако трябва да твърдя , че съм алфист повярвай ми 10 пъти повече от теб алфист мога да се изкарам, не ми е първата алфа това все пак а и не е вложено никак малко в тази, но ако трябва да бъда точен съм реалист и виждам, че е нерентабилно да се кара конкретно този модел. Колата е внесена от Италия, а не от някой "автоджмабазин" на промоция и всичко по нея е било стегнато и сменено, но тая кола е като една неблагодарна к***а. Да сравня ГТВ с Купето? Веднага! Имам приятели с купета, които не са чули какво е това сервиз. А тука има едно в квартала ГТВ дето много си обича сервиза и кисне там ежедневно. Също така имам един познат който продаваше едно черно ГТВ понеже много обичало да гасне по завоите. Остави ги тея ГТВ-а. Хюндай Купе карал ли си? Влез в един сервиз и питай някой монтьор за проблеми по Купе и питай за проблеми по ГТВ, да видим какво ще ти каже. ( Не влизай в сервиз, който принадлежи на алфисти защото "алфисите" малко сляпо гледат на нещата )
                  Купе съм карал и е голямо корейско дърво, което не може да стъпи на ГТВ-то на малкия пръст. Споменах го изобщо, защото сравняваш несравними неща, все едно аз да сравнявам ТИ-ката с Тико. За тва дали си по-голям алфист от мен няма да го коментирам изобщо. Който ме познава знае за какво става въпрос, другото са излишни глупости. тия истории за гаснещите ГТВ-та, аз мога да ти разкажа такива истории за 2 умрели Мегана купе, един голф 3 ГТИ и много други такива скрапове в моя квартал и нито една Алфа, щот хората си се грижат за алфите. Аз моята Алфа я карам вече 2 г. и да чукна на дърво, за сега освен консумативи съм сменил по нея радиатор и цилиндърче на съединител Дано да си ме слуша все така Ходя в клубния сервиз при Румен, който си е алфист и е много точен пич, така че без да се убиждаш - за мен говориш абсолютни глупости
                  (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                  Comment


                  • #69
                    първо относно корейската машина, е боклук е, двг здрав вече 1,5 година се ръчка, ходова част като вс останли заради пътищата, разказвам тази история поучително: моят авер с който сме заедно по кръчми вече 7-8 год има такава, внесена, няма проблеми, даде 5к лв преди 1,5 год. бласна я заради добрата и управляваща система, ремонта му струва 3к лв само за ламарини говоря(два калника,врата,багажник и боядисване), та може ли на една кола която струва 4к лв да й искат 600лв за фар втора ръка, 99 год е колата, ламарини немогат да се направят,предна броня 1000 лв му искаха за втора ръка, и му носеха чак от испания, купето е ебаси боклука, вс по него е адски скъпо, иначе има визия колата, но неможе да се сравнява с моята 156-което е нямам думи купето не става, кола която е ефтина, но с мн скъпа поддръжка, няма части, аве не става, все едно е едно део,корейски боклуци, на тази кола за 1,6 двг пича и смени съединител и даде 500лв за валео и то корейското валео ефтиното уж

                    вс кола си остарява и това си е нормално, 166 е в клас лимузини, кадето търсенето не е толкова голямо, търсенето на а6 и е-класи съшо е такова, частите им са скъпи на вс тях. за возия е страхотна на 166-цата, интериор мн добър. но просто според мен търсенето й е не толкова голямо и цената и пада, мога да дам пример за няколко коли от който съм се интерсувал за цени преди 7 месеца и сега:

                    ауди а3, 2004 г. 140 тд преди 21-22 сега 15-16
                    ауди а6 2002, 150 тд преди 16-18 сега 10-12
                    бмв 320д 01 преди 12-13 сега 8-10
                    мерцедес цлк 00-01' преди за 15-16 сега за 12-14
                    мерцедес слк 00 преди 14 сега 11-12
                    хюндай купе 04' преди 13-16 сега 10-14
                    хонда црх след 92' преди 6-7 сега 4-5к лв

                    това са цени за коли от който съм се интересувал, с екстри както си му е редът, виждате как са спаднали цените, списъкът е безктраен
                    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:26.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #70
                      Абе хора как може така да си плюете колите ! по много параметри са по добри от BMW а какво да говорим за някакъв смотан GOLF или PASSAT вземете се в ръце !това че им падат цените повече от един FORD не значи че са по зле .Май никой не ми е прочел предишното мнение че MERCEDES E е по евтин от [великия] GOLF.гледайте цените като нови а не измислените от автоджамбазите повярвайте ми има за какво например като мойта 156 да е двойно по скъпа от един FOCUS. СЪБУДЕТЕ СЕ !!!

                      Comment


                      • #71
                        никой не плюе марката колега, аз съм повече от довелен от моята белисима, убеден съм че когато реша да я сменям за 159 след някой друг месец ще и взема лесно парите, колата е мн гледана и сега без да я продавам са ме питали мн пъти като ходя по къщите с приятели, за продам ли е и така, и смея да твърдя че си държи цената стабилно засега...голф не става нема да говорим,или форд,къв форд стига, на голф 4 са му паднали цените с по 2-3к лв, това са си реални цени на колите октомври 2008 и сега юни 2009

                        айде изведете белисимата някаде, измиите я, нека вс неангажирани и ангажирани девойки ни видят
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                          Купе съм карал и е голямо корейско дърво, което не може да стъпи на ГТВ-то на малкия пръст. Споменах го изобщо, защото сравняваш несравними неща, все едно аз да сравнявам ТИ-ката с Тико. За тва дали си по-голям алфист от мен няма да го коментирам изобщо. Който ме познава знае за какво става въпрос, другото са излишни глупости. тия истории за гаснещите ГТВ-та, аз мога да ти разкажа такива истории за 2 умрели Мегана купе, един голф 3 ГТИ и много други такива скрапове в моя квартал и нито една Алфа, щот хората си се грижат за алфите. Аз моята Алфа я карам вече 2 г. и да чукна на дърво, за сега освен консумативи съм сменил по нея радиатор и цилиндърче на съединител Дано да си ме слуша все така Ходя в клубния сервиз при Румен, който си е алфист и е много точен пич, така че без да се убиждаш - за мен говориш абсолютни глупости
                          Нали знаеш че има голяма разлика от това да си карал купе и да си се качвал 1-2 пъти в купе. Нещо ми се струва, че май само кръгче си направил с нея. Айде покарай тая кола малко и ми кажи, че е боклук и че се държи зле в пътищата.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            първо относно корейската машина, е боклук е, двг здрав вече 1,5 година се ръчка, ходова част като вс останли заради пътищата, разказвам тази история поучително: моят авер с който сме заедно по кръчми вече 7-8 год има такава, внесена, няма проблеми, даде 5к лв преди 1,5 год. бласна я заради добрата и управляваща система, ремонта му струва 3к лв само за ламарини говоря(два калника,врата,багажник и боядисване), та може ли на една кола която струва 4к лв да й искат 600лв за фар втора ръка, 99 год е колата, ламарини немогат да се направят,предна броня 1000 лв му искаха за втора ръка, и му носеха чак от испания, купето е ебаси боклука, вс по него е адски скъпо, иначе има визия колата, но неможе да се сравнява с моята 156-което е нямам думи купето не става, кола която е ефтина, но с мн скъпа поддръжка, няма части, аве не става, все едно е едно део,корейски боклуци, на тази кола за 1,6 двг пича и смени съединител и даде 500лв за валео и то корейското валео ефтиното уж

                            вс кола си остарява и това си е нормално, 166 е в клас лимузини, кадето търсенето не е толкова голямо, търсенето на а6 и е-класи съшо е такова, частите им са скъпи на вс тях. за возия е страхотна на 166-цата, интериор мн добър. но просто според мен търсенето й е не толкова голямо и цената и пада, мога да дам пример за няколко коли от който съм се интерсувал за цени преди 7 месеца и сега:

                            ауди а3, 2004 г. 140 тд преди 21-22 сега 15-16
                            ауди а6 2002, 150 тд преди 16-18 сега 10-12
                            бмв 320д 01 преди 12-13 сега 8-10
                            мерцедес цлк 00-01' преди за 15-16 сега за 12-14
                            мерцедес слк 00 преди 14 сега 11-12
                            хюндай купе 04' преди 13-16 сега 10-14
                            хонда црх след 92' преди 6-7 сега 4-5к лв

                            това са цени за коли от който съм се интересувал, с екстри както си му е редът, виждате как са спаднали цените, списъкът е безктраен
                            По купето е скъпо!? Ами по алфата евтино ли ? Частите на алфите са 3 пъти по скъпи от на една немска кола примерно. А това, че приятеля ти са го брадвили толкова бари за броните сам си е виновен. Ходил е при кожодери. Има си места където се лепят и пребоядисват брони, а ламаринтие се изчукват. А това за фара, ако ме питаш направо са му го дали в устата. Те като видят пиле майсторите и те почват, нали знаеш. Препоръчай на приятеля си да ходи само при познати, че току виж другия път да не му поискат 1000 лв. за смяна на масло.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                              По купето е скъпо!? Ами по алфата евтино ли ? Частите на алфите са 3 пъти по скъпи от на една немска кола примерно. А това, че приятеля ти са го брадвили толкова бари за броните сам си е виновен. Ходил е при кожодери. Има си места където се лепят и пребоядисват брони, а ламаринтие се изчукват. А това за фара, ако ме питаш направо са му го дали в устата. Те като видят пиле майсторите и те почват, нали знаеш. Препоръчай на приятеля си да ходи само при познати, че току виж другия път да не му поискат 1000 лв. за смяна на масло.

                              Защо говориш глупости не мога да разбера? Едва ли тоя пич с Хюндая са го брадвили както казваш ти, той едва ли е някой кретен който от първата обявена сума да я брои и да си тръгва, всеки си прави сметката, но хич не се учудвам че на Хюндайчето са му такива цените след като ми казаха че скапаната Алмера (Нисан) задния стоп и е 1200лв. И какво казваш че на Алфата са и скъпи частите, нормално е на най-високия клас алфа да са и толкова скъпи частите, ако ми сравниш на 5ицата и на Е-класата частите с тия на 166 - едва ли ще има разлика нали, даже се чудя на марцала как ще са

                              Сравнявай цените на авточастите по класове, а не "мойта и на моя приятел"

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                                Защо говориш глупости не мога да разбера? Едва ли тоя пич с Хюндая са го брадвили както казваш ти, той едва ли е някой кретен който от първата обявена сума да я брои и да си тръгва, всеки си прави сметката, но хич не се учудвам че на Хюндайчето са му такива цените след като ми казаха че скапаната Алмера (Нисан) задния стоп и е 1200лв. И какво казваш че на Алфата са и скъпи частите, нормално е на най-високия клас алфа да са и толкова скъпи частите, ако ми сравниш на 5ицата и на Е-класата частите с тия на 166 - едва ли ще има разлика нали, даже се чудя на марцала как ще са

                                Сравнявай цените на авточастите по класове, а не "мойта и на моя приятел"
                                Защото ми призлява, като видя какви глупости се пишат...1000 лв. броня , 600 лв. фар и какво ли не още. Цените на частите за алфите са брадви, като цяло а не самия модел. Примерно интересувал ли си се, колко ти струва термостата? Ще ти кажа, ако не знаеш 100-120 лв алтернативен ( да не говорим за оригинален ) 30 лв. За немска кола. Не знам защо спорите, че корейските са по-скъпи частите от на италианските. Много взе да се отклонява темата. Почнах с това, че просто исках да споделя колко нерентабилна е 166-ата, как губи цена и същевременно продължава да гълта пари, това е. Нека се върнем към основата.
                                Last edited by RoMAN; d.m.y г., 13:17.

                                Comment

                                Working...
                                X